2019. november 9., szombat

Kertinapló 2019.11.09.


A délután elején érkezett nagyobb eső sajnos nem sokat engedett tenni a kertben. A komposzt 39 fokos, itt az ideje végső helyére átrakni, de ez sem fért bele a mai napba. A veteményesben magot fogtam néhány növényről, almamentáról, borágóról. Az utóbbi közben vettem észre, hogy a zöldbabok, bár a leveleik már többnyire lefagytak, még tartogatnak pár nagyon szép, zsenge termést, úgyhogy ezt is gyorsan begyűjtöttem. Ezenkívül némi avarrendezés, és a szomszédba vagy alacsonyan járda fölé nyúló ágak és hajtások levágása fért a napba.
  
A meglepetés zöldbabok - vacsorára nagyon jólestek, de a gyerekekkel muszáj volt már kint megkóstolnunk.



Retek vacsorára és tépő- illetve madársaláta ebédhez.
Még gyönyörűen virágzik a körömvirág. Szedtem egy kosárral teának télire. És persze azért hagytam eleget a rovaroknak, akik ilyenkor még táplálkoznak.
Rita rozmaring-krémet készít, neki szedtem ezt a fenséges illatú adag rozmaringot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése